piątek, 9 marca 2012

Romantyczny i kolczyki sztyfty

Kolejny wisiorek na zamówienie, bardzo pięknie dziękuję! :) oczywiście srebro i labradoryt w roli głównej...
a to już kolczyki sztyfty... przyznam, że bardzo dawno nie robiłam kolczyków. Zagłębiłam się w wisiory i bransoletki bo szczerze mówiąc, łatwiej mi zrobić jeden egzemplarz, a w kolczykach trzeba zrobić coś i jeszcze to powtórzyć co nie jest łatwe przy tylu wywijasach i niedużych rozmiarach. Ale udało mi się mam nadzieję. Labradoryty przepiękne w kształcie skrzydełek, malutkie i pięknie się błyszczą. Będzie mała seria ze sztyftami.

7 komentarzy:

  1. Przepiękne kolczyki.Chętnie bym takie ponosiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż mogę powiedzieć ... piękne i już! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie ubierasz labradoryty, a ponieważ uwielbiam sztyfty to nad tymi powyższymi pieję największe hymny pochwalne! :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki są po prostu nieziemsko piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja się piszę na takie kolczyki:) z wisiorkiem do kompletu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne :) Uwielbiam labradoryty :)

    OdpowiedzUsuń