poniedziałek, 14 listopada 2011

Rozdaję prezenty

Czekam na maila od Kalisz Made i to chyba ona będzie zwycięzcą w moim szybkim Candy "kto pierwszy ten lepszy".
Tak sobie przeglądałam mojego bloga i zobaczyłam że blisko już u mnie do okrągłej sumy odwiedzin. Zatem ogłaszam że osoba, która pierwsza wyśle do mnie screena z 25000-ną liczbą również dostanie ode mnie srebrny upominek. Podaję adres i czekam na maila. BKOSIM@WP.PL


Małe sprostowanie szybkie Candy wygrywa Poranna :) za jej zaangażowanie i pomoc w rozszyfrowaniu schematu z poprzedniego posta.

2 komentarze:

  1. tu jest jeszcze taka kopia tego schematu:

    http://s60.radikal.ru/i169/1107/41/10e7291c5837.jpg

    jeśli skorzystasz, wynagrodź, proszę M. z Maranciaków (znasz to forum?)

    OdpowiedzUsuń
  2. I have read the article and it such a very excellent. I impressed by that. Thanks for sharing it. I like it.

    OdpowiedzUsuń