piątek, 18 grudnia 2009

Wspomnienia jesiennej nocy i Maleńki klejnot...

...to ostatnie moje twory, ostatnie przed Świętami i ostatnie tego roku. Należy się trochę odpoczynku i spokoju na Święta :D
A więc przedstawiam: Wspomnienia jesiennej nocy to piękny fioletowy agat oprawiony w srebro z dodatkiem malutkich perełek rzecznych; Maleńki klejnot - Lemonkowy kwarc w oprawie ze srebra. Wszystko oczywiście wymoczone w oksydzie i wypolerowane.

Na koniec z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkim spokoju i radości a na Nowy rok samych sukcesów i samych wspaniałości!
Ściskam
Basia




3 komentarze:

  1. :O prawie zemdlałam z wrażenia!! wisiory są rewelacyjne!! Boskie!! Sama kiedyś próbowałam tej metody, i wiem, że jest bardzo trudna i pracochłonna, tym bardziej większy ukłon dla Ciebie :)
    Cieszę się, że do mnie wpadłaś :) Bo dzięki temu odkryłam Twój blog i twój wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem, przepiękna biżuteria
    Beata - Ataboh

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna jest twoja biżuteria a wrapy nieco lżejsze niż powszechnie sie robi, co mi się bardzo podoba; tan maleńki, z lemonkowym kwarcem bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń